Sivu 2, 2:sta

Re: Uimari.net / Aquaspa kokemuksia?

ViestiLähetetty: 17.04.2014 09:27
Kirjoittaja Nicke
Aqua Spa en voi suositella kenellekään ,itse ostin koska sattui silloin olla halvin ja kun paketti tuli niin huomattiin että pumpussa oli halkeama ,saatiin ohje laittaa pumppu paikalle vaan kunnes lähettävät uuden osan saisin varmasti itse vaihdettu sen , odotettiin noin kuukausi ja otettiin uudestaan yhteyttä ja ne pyysivät lähettää kuvan vauriotuneesta osasta koska nyt ne ei enää tiennyt mistä osasta puhuin , lähetettiin sähköpostilla kuvia ja odotettiin ,ei vastausta eikä osa tullut ,seraavana keväänä soittelin taas kerran ja ne lupasi lähettää uuden pumpun ,hyvä niin mutta kun uusi pumppu ei tullut, no syksyllä tämä pumppu sitten sanoi itteensä irti lopullisesti ja siinä oltiin sitten ilman pumppua ,soiteltiin ja läheteltiin sähköpostit ja ei kuulunut mitään koko talven aikana.Keväällä sitten soitin taas ja lupsi nyt sitten lähettääsen uuden pumpun ja kas kumma se tuli perille mutta ennen syksyä niin siihen oli tullut laakerivika ja ja soitin siitä firmalle ja siellä ne vaan totesi että takuu ei korvaa koska nyt oli yli 2 vuotta vanha allaspaketti .Ymmärtäisin toki tämän jos se ensimmäinen takuu homma olisi hoidettu niin kun olisi pitänyt, mutta ne varmasti tiesivät sttä heillä oli huonoja pumppuja varastossa niin päättivät odottaa 1.5 vuotta ennen kun lähettävät uuden niin että takuu kerkeää vanhentumaan. No ostin sitten uuden pumpun muualta ja se on toiminut hyvin. Varokaa mistä ostatte!

Re: Uimari.net / Aquaspa kokemuksia?

ViestiLähetetty: 07.05.2015 16:51
Kirjoittaja pentti
Ostimme altaan, mutta emme aquaspa:sta vaikka siellä kävimmekin altaan koeistumassa. Palvelu oli tökeröä ja myyntiargumentit hyökkääviä sekä paikkansapitämättömiä. Tutut kertoivat vastaavia kokemuksia. En suosittele ko. puljua.

Re: Uimari.net / Aquaspa kokemuksia?

ViestiLähetetty: 18.05.2016 10:11
Kirjoittaja Vieras
Aqua Spa kannattaa kiertää kaukaa. Ovat kuulemma usein tekemisissä Kuluttajansuojaviranomaisten kanssa. Takuuta kierretään ja tuotteet toimitetaan viallisena. Laatu on muutenkin kilpailijoita huonompi, tulee kalliimmaksi joka tapauksessa. Ongelmatilanteissa käyttäydytään hyökkäävästi ja ylimielisesti.